Saturday, January 05, 2013

WELCOME 2013...

SELAMAT TAHUN BARU...!!!! 2013 welcome to my life....
 Tahun yg baru perubhan hidup yg baru.....byknya kenagan 2012 tapi 2012 adalahhhh yg TERBAIKK...terima kasih mengajar aku erti kehidupan dan erti sebuah kedewasaan....^-^
dewasa kah saya????? OF COURSE la see the leg.. :D
2013 - SUNYI?? tanpa hubungan ISTIMEWA???? Maybe??? tapi i think itss better..^_^
i feel sometg special wth our relation somethg really special....!! sometg yg xboleh ckp dgn kate2 tapi perasaan yg lebih hebat dari percintaaan??? iaituuuu PERSAHABATAN hehehe....but im happy now...sya nk concentrate belaja dan jadi yg terbaik di samping menjadi seorang ''wanita'' tapi bukan mksud sya lelaki...mksud sya maybe sya ptut lebih sopan kowt...hahahahaha.... saya bukan nk ubah diri sya ikut citarasa org lain taw..tapi sya nak sya yg terbaik sbb I REALLYYYYY LOVE MY SELFFFF....(^_^)
Thanx u soooo much to my hero u teach me everyyytg....(^_^) u make my life like a sunshine....





  • ALHAMDULLILAHHH 2013 ...!!! thanx u Ya Allah..

   yessss kali nie aku terpilih untuk temuduga mungkin akan ada rezeki aku dekat UPSI..Insya Allah..amin...
aku akan cube dan buat yg terbaik demi masa depan ku..dan akan ku buktikan pada semua yg aku bukan lagi budak2 ke baby doll ke i now be a TEACHERRR...hehehe.....YA ALLAH aku betol2 nk masuk berikan aku peluang utk buktikan yg terbaik...amin....(^__^) wish me gud luck ....8hb January 2013...
BUbyeee 2012 ..saysss haii 2013 (^__^)


No comments:

Post a Comment

Jum Bace lagi..