Saturday, December 29, 2012

-coret coret si kuat-

Kadang kadang susah kan nak buat pilihan....nak ckp serba slh xckp terseksa...
waktu kita senang ramai sgt org kat sisi kita tapi bile kita sush kite sndri je penat ke lelah ke
tersungkur ke...biasela kehidupan sush nak cari yg masih di sisi wallaupun kite tersungkur dan betol2 perlukannya...nak ataw xnak kita mesti sndirian jgk sbb pelayaran dan penentu kita seorang....ubat utk tidak sakit hati adalh jgn mengharap sesuatu yang akan mengecewakan kite....
kdang aku pernah terfikir btol ke skrg kasih syg cume blh dpt dgn kebendaan ...u xde duet jgn hrap u xde rupa jgn mmpi..tunggu bile kau berjaya sekelilg org mrenget dtg..aishhhh...susah kan kdg2 nak fhm erti sbuah kehidpan sbenar...terlalu mghrapkan org yg kita syg d sisi kite wlaupun kita da terjatuh amat2 susahhhh...aku da fhm atas ape yg terjadi kita sndri boleh nilai yg mane sggup bersush dgn kita yg tue barula name kawan....skg mengertilah aku kekuatan diri sndri lebih dperlukan dari bergantung pada ranting yg masih rapuh...nak taw org tue cinta kite ataw x tgk la steguh mane ksh syg dia saat dia terluka...:) ini pengalaman just sharing..org yg sggup terima kita waktu kita tersungkur diala yang wajar engkau namekan teman..tapi insan yg menjga hati org lain bukan org yg dia syg insan yg ptut ko fkir fkirkan......xgune mghrap kassih ataw ssuatu yg mmg terang terangan..dgn azam tahun baru penntian aku selma 4bulan akan aku akhirkan...bukn aku xssgup mnngunggung tapi aku tidak nmpk sebarang sinarr...maaf...

No comments:

Post a Comment

Jum Bace lagi..