Wednesday, January 09, 2013

Interview UPSI Donee...!! (^__^)

Lets share some tips  spnjg interview semlam..(^_^)
Seawal jam 4.30 pagi bertolak dari gerik dan smpai d UPSI jam 7 a.m da smpai break fast jap
tukar baju semua..then msuk la gerbang UPSI dgn 1000 harapan di jiwa cehhh..
pnye la smgt jam 8.00 tunggu pnye tunggu aku pelik npe la aku pnyer slip berbeza dgn budak sbelahh....dgn rase xla malu sgt aku pnye la...OH DAMNNN>>>>!!! aku silap tmpat interview itu utk kos pndidikan awal kanak2 adoii...!!! 
dgn sepantasss kilat aku gegas blik ke kreta nsibla bpak aku xp mane2 just tunggu di situ dan aku pn pusing blik cari pnye cari dan  nasibla tiba tepat masenaya jam 8.30 pagi tmpat yg septutnya... :)
 1 : - ujian medsi = simple je xsush soaln boleh tahan la cume last2 dia sushh ckit sbb menguji keihklsan kita hahahaha...
2 :- Ujian kecegasan :- perghhhh ...glerr penat mule3 pembhagian kumpulan...adoiii ujian first skali ujian lompat jauh gler kne lepas line puth yg lebih kurgg 50mter kot..jauh gak nsb aku lepas hehehe lepas ckit la... yg ke 2 ujian tgan jangkau ap tah  dia nk kelenturan bdan kite skit jgk pinggang aku taw rase nk cabut ....!!!! yg ke 3 :- Ujian bam bola keranjang sepntas 12saat keliling kon .,..perhhhhhh  pyahhhh siott bola da la besarr... yg k2 4 :- ujian tekan tuba dalam mase 1minit bpe kali blh buat..aku blhla dpt mrkh 25x...hehe..
dannnn lastllllyyyyy larian bleep yg nie aku raseee glerrr nk tcabut kaki aku..adoiii tapi pape pn aku num 1 taw yg hbs kannnn hahahah mcm xpcye... :D
3 :- Temuduga...:- bygkan hbs ujian kcrgasn jam 1.30 tgh hari kejar p tmuduga jam 2.00ptg adoiii penat kot tkar baju solat semua lari p temudga plak....msuk2 temudga aku kne orggg firstttttttt..!!!!!
da la adoiiii pnemudga bykk main betollll.....aku xlrat nk jampi2 supya jgnla tnye bykkk sgtt..byk betol soalan dia 1 :- knp jadi kes guru bercinta dgn pelajar ???? 2 :- ape dasar plmbgaan ngra dan spe yg tbuhkan ??? ape tue rukun ngara dan sape pengasasss adoiii pening2 pas tu dlm b.i dia suh aku tergkan dlm englishhh ape besttt nyaaa gerikk..!!!! yg nie aku stress sbb aku xtaw ape yg bestttt nb specialll itss just my home townnnn..  aku tibai jela apepn janji lepas....

* aku berdoa semoga ade rezeki ..aminn.... (^__^)
Kenagan di UPSI with my friend waktu ade kursus akaun..semoga berjumpe lagi UPSI.. :)

No comments:

Post a Comment

Jum Bace lagi..