Sunday, December 23, 2012

wowwww.....its is True..!





hello...!!!
hahahahah entri kali nie xdek pape pun just nak share somethingggg yg kat bawah nie la
Its Is tRue..!!! oh damn HAnya Allah yang tahu right...
pape pun Jodoh Adalah Rahsia Allah SWT...
Semoga kita same2 mendapat Jodoh Yg terbaik..
actually aku xla beria gler3 psal jodoh aku nak cari jalan hidup aku
aku nak tmbah ilmu agama aku 
itu lagi penting...Lagipun
Allah ade berfirman jika kita adlah yg baik2 nescaya org di 
sisi kita juga adalah terbaik..so urusan ini adalah urusan Allah SWT......
urusan kita pule adalah sentiasa persiapkan diri menghadapi 
"KEMATIAN;''
Mati itu pasti..!!! jodoh itu belum pasti..!!! (^__^)
keep it..!





2 comments:

  1. mm... cik en nak camtu gak.. tpi.... deke cmni skrg ni?

    ReplyDelete
  2. skrg nie ea ...ade ade tapi segelintir hehehe...zaman skg sushh nk dpt lelaki yg xpenah kpel...first time nk brcinta time da nikah da waahhhh baru best kan :)

    ReplyDelete

Jum Bace lagi..