Thursday, December 13, 2012

-pantas ka aku mmbisu-

Ya Allah sejauh manakah lagi kekuatan untuk ku...(-__-) knp ko selalu diam ema stiap kali org persoal ko??? ko tunggul ea ?? ke ko xboleh back up diri ko?????  '' - x dan xmgkin aku jawab andai jawapanny menyakitkan hati aku..:( xmgkin akan aku tegakkan kbenaran klw sekadar aku d pnggran ??? aku xboley buat ape pn, ape kuasa yg aku ade nak tolakkk kuasa tuhan???? sape la aku nie merungut atas ujian yg di tiup ckit dekat aku ?? sdgkan selama nie beribu nikmat da tuhan bagi ???? siapa lah aku...:( nak ataw xnkkkkk aku kne redha dan berserah sekalipun ni petanda Allah nk ambil nyawa aku aku redha..:(  aku merintih utk dptkan scebis ketengan smpai aku lupe selama nie bpe byk da allah bagi aku ketenagan xkan dia nk uji aku ckit aku da down???? mmg kdg2 aku mengamuk jiwa mane x mmberontak jiwa mane yg sggup tanggung beban??????? org berckp mmg senang tapi hati nie yg tanggung ???? pernh x sape3 bfkr??? sape korg nak jadi hakim di hati aku sndri ?????? Aku berhak atas hidup ku aku berhak atas keputusan aku..!!! dan sapela org2 jahil yg sggup tgk aku mnderita ??? skrg korg  tgk dgn mata kepala korg???  PUASSSS???? mase depan sorg gadis mcm aku gelap sbb korg ?? mane letak mata hati skalipun korg jahil??? bukan cara nie klw nak ckp elok3 xperlu seksa hdup aku..aku xpunye ape..aku same mcm korg ..kita sma au juga hambanya..aku juga ade hati same kite same derita aku tanggung kdg aku xmmpu..:'(

sebagai mane kembang bunga tulip nie kembang kan kebahagian hati ku Ya Allah..:(

No comments:

Post a Comment

Jum Bace lagi..