Monday, April 28, 2014

My Life Will Begin Again

''Sejujurnya perasaan aku ketika ini sangat lega andainya ujian dlu membuatkan kekuatan aku lahir pada Saat ini Ya Allah . Aku Redha... Sungguh hebat aturan mu Ya Allah.. andai ini ganjaran bagi aku atas dugaaan yang dilalui aku sgt bersyukur Ya Allah... ''
.
.
.
Tahun 2014 membuka entri baru dalam hidup aku... Kerjaya + Kereta + Motosikal  semuanya memanjatkan kesyukuran padamu Ya Allah. Penat lelah yang aku lalui berbaloi dengan apa yang aku miliki,..
;
;
;
Ya Allah bimbingla aku dalam menjalani kehidupan aku, agar aku tidak akan tersasar dari jalanmu.
;;;
I LOVE MY Parents , akan aku berkerja keras demi membalas budimu..
;
To My Lovely Prince Thanx u for stayeed with me until today.. I hope u will be with me Forever n Ever 
Syazwan Rasid 
- Kerjaya - One year with our team management make me feel confident- Thanx <3

                - My Life now make me happy n feel strong always <3
My Best Prince in my life thanx you <3 

No comments:

Post a Comment

Jum Bace lagi..